Iniciem una sèrie dedicada als grans ports que han donat fama al nostre esport (uns més mítics i altres no tan però que ens son més propers) i que han estat "rodats" per els membres del Sant Cugat Club Ciclista. Comencem pel més mític de tots, el Tourmalet.
Si encara no has fet aquest port però ho fas en el futur envia'ns al foto i actualitzarem el post amb la teva aportació.





