Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ports. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ports. Mostrar tots els missatges

dimecres, 3 d’abril del 2013

25 anys desprès


Aquestes fotos demostren la de temps que fa que algun dels nostres membres està donant pedalades pel mon. Aquí teniu al Jose Luis en dos fotos fetes al mateix lloc, l'estació de Rasos de Peguera. Entre les dues instantànies hi ha 25 anys de diferencia però les ganes son les mateixes de sempre. Curiosament, l'alçada del port també ha canviat amb el temps.


1988:


2013:

dimecres, 27 de febrer del 2013

Sant Cugat Club Ciclista al Tourmalet


Iniciem una sèrie dedicada als grans ports que han donat fama al nostre esport (uns més mítics i altres no tan però que ens son més propers) i que han estat "rodats" per els membres del Sant Cugat Club Ciclista. Comencem pel més mític de tots, el Tourmalet.

Si encara no has fet aquest port però ho fas en el futur envia'ns al foto i actualitzarem el post amb la teva aportació.