Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris historia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris historia. Mostrar tots els missatges
dimecres, 3 d’abril del 2013
25 anys desprès
Aquestes fotos demostren la de temps que fa que algun dels nostres membres està donant pedalades pel mon. Aquí teniu al Jose Luis en dos fotos fetes al mateix lloc, l'estació de Rasos de Peguera. Entre les dues instantànies hi ha 25 anys de diferencia però les ganes son les mateixes de sempre. Curiosament, l'alçada del port també ha canviat amb el temps.
1988:
2013:
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

