dilluns, 8 d’abril del 2013

Esmorzar a Artés


Per Xavi Ballestar

La sortida d’aquest diumenge a estat d’aquelles per guardar a la memòria i que segurament d'aquí un temps recordarem a les nostres converses ciclistes. El motiu no serà el recorregut, fantàstic, dur i espectacular ni el fred que a primera hora ens ha deixat glaçats en algun tram ombrívol. El motiu tampoc serà els continus piques a les pujades dels ports ni les agradables converses al mig del pilot amb els companys.

Tot al contrari. El més destacable i el que guardarem en el record d’aquesta sortida és un fet accessori altres dies: la parada per esmorzar. Havíem quedat a no parar a fer un esmorzar que ens portes molt de temps i per això al nostra pas per Artés decidim buscar un forn on es facin un cafè i al mateix temps poder picar alguna pasta. Al carrer principal del poble trobem el que busquem, un forn amb quatre taules, ben assortit i buit en aquell moment. Els 15 ciclistes que som entrem en tropell i la única noia que atén el local es veu sorpresa per una afluència tan massiva i tan inesperada. En un primer moment deixem, com es costum, les bicis al carrer però algú comenta que fa uns dies a un grup com el nostre els hi van robar totes les bicis mentre esmorzaven i ens entra la por. Algú pregunta a la noia si li faria res si entrem les bicis al local, hi ha un petit espai a l’entrada, i ella molt amablement, per la nostra sorpresa, no posa objeccions amb la condició de que deixem pas per la resta de clients. Ràpidament ens posem a entrar bicis al forn, apilotant-les com podem i aviat el local sembla més una botiga de bicicletes on les rodes de carboni es barregen amb els Donuts ensucrats.

De mentre ja hem començat a fer-li una llista amb els entrepans, cafès amb llet i pastes que prendrem i la noia atabalada però molt eficient comença a preparar la comanda. Finalment la llista serveix de poca cosa i ella va servint sobre la marxa les nostres peticions. El caos es va fent evident i la noia opta perquè ens servim nosaltres mateixos les begudes mentre ella suca el pa amb el tomàquet. Fins i tot algú es posa a fer anar la màquina de cafè amb la intenció d’estalviar-li feina i guanyar temps.

Els clients habituals queden al·lucinats quan entrant es troben tot de bicicletes amuntegades i més endavant el gran caos en que s’ha convertit el local amb gent desconeguda darrera el mostrador.

 A l’hora de pagar intentem facilitar-li el canvi a la noia amb un arrodoniment que compensi les molèsties causades i ella ens confessa que s’ho a passat d’allò més bé i que li hem alegrat el matí. El proper cop que passem per Artés ja sabem on pararem a esmorzar.




















dijous, 4 d’abril del 2013

Sortida 7 d'Abril


Aquest diumenge anem a Talamanca passant per Castellar del Vallès i Sant Llorenç Savall i tornant passant pel Coll d'Estenalles. La sortida será de 113 km. i 1840 metres de desnivell.

Atenció! l'hora de la sortida per aquest mes d'abril és a les 7,30 hores.

dimecres, 3 d’abril del 2013

25 anys desprès


Aquestes fotos demostren la de temps que fa que algun dels nostres membres està donant pedalades pel mon. Aquí teniu al Jose Luis en dos fotos fetes al mateix lloc, l'estació de Rasos de Peguera. Entre les dues instantànies hi ha 25 anys de diferencia però les ganes son les mateixes de sempre. Curiosament, l'alçada del port també ha canviat amb el temps.


1988:


2013:

dilluns, 1 d’abril del 2013

Paris - Roubaix La legende


Alguns de nosaltres ens hem plantejat fer la Paris - Roubaix cicloturista al 2014. Hi ha poques curses amb aquesta historia i aquesta épica. Desprès de veure aquest video pocs dubtaran que es una cursa que s'ha de fer un cop a la vida.